Jak excelovat v nové práci? 5 kroků k úspěšnému začátku. 🚀

Jak excelovat v nové práci? 5 kroků k úspěšnému začátku. 🚀

Renáta Miltová
17.02.2023

Čeká vás začátek v nové práci? Všechny začátky jsou náročné, u nové práce to platí dvojnásob. Jak se můžete na nový start připravit a na co je potřeba myslet?

Podívejte se na našich 5 tipů, jak to zvládnout s přehledem. 

  1. Zanechte dobrý první dojem. Snadno se to řekne, hůře pak udělá. Při prvním setkání s kolegy se snažte být co nejvíce přátelští a otevření. Buďte sami sebou a nebojte se představit, říct něco o sobě a svých zájmech. To může pomoci budovat vztahy s ostatními zaměstnanci.
  1. Dobře se připravte na novou práci. Pokud jste dostali manuál, nebo jakékoliv jiné materiály, dobře je nastudujte. Buďte zvědaví a doptávejte se na cokoliv, co vám není jasné. 
  1. Snažte se pozorně naslouchat svým kolegům a nadřízeným. To vám dobře pomůže pochopit, jak to v dané společnosti chodí a jaké jsou hlavní priority. 
  1. Prvních pár dnů buďte spíše pozorovatelem. Sledujte jaké mezi sebou mají vaši noví kolegové vztahy, jak spolu hovoří a jaké mají zvyklosti. 
  1. Ačkoliv jste třeba dělali spoustu věcí v bývalé práci jinak, snažte se zvyknout na nové postupy. Pokud v průběhu dalších týdnů zjistíte, že by se současné postupy mohly zlepšit, určitě navrhněte nové řešení, počkejte však s návrhem, dokud nebudete mít jistotu, že je to opravdu výhodnější řešení. 

Držíme vám palce a hodně štěstí do nového začátku. 

Vaše HR manažerka 

Renča 

Sdílet článek
Facebook
Twitter
LinkedIn
Blog

Další novinky a aktuality

Květnová porada v duchu pálení čarodějnic

Renáta Miltová
30.05.2024
Celý tým Channel Partners Holdingu se sešel na celofiremní poradě, kterou jsme spojili s opékáním buřtů.🔥 Byla to...

Vzhůru do moderní budoucnosti – stěhujeme se do nových kanceláří

Renáta Miltová
19.03.2024
A je to! Jsme na nové adrese. Po několika letech jsme se rozhodli přestěhovat do modernějších prostor, které...