Virtuální osobní asistent/ka
- Litoměřice
- Litoměřice
Co dělá virtuální osobní asistent/ka?
Setkává se také s překlady textů z angličtiny nebo tvoří příspěvky na soc. sítě či scénáře do videí. Často také pro klienty vytváří prezentace, tabulky, grafy, spravuje kalendáře klientů, objednává knihy nebo zařizuje vybavení do kanceláře.
Zkrátka v jednu chvíli se u nás můžeš ocitnout na recepci polikliniky, jako asistent/ka ředitele nebo na zákaznické lince realitní kanceláře. U nás se rozhodně nudit nebudeš a naučíš se spoustu nového.
Každý den tě čekají nové výzvy.
U nás se nikdy nudit nebudeš. Práce je dynamická a různorodá. Díky tobě nejsou naši klienti na byznys sami, pomáháš jim s jejich podnikáním, ulehčuješ jim práci.
Podporující a přátelská atmosféra.
U nás najdeš báječný kolektiv a naprosto hvězdný tým. Podporujeme se navzájem a jeden na druhého se můžeme maximálně spolehnout. V týmu hodně spolupracujeme.
Individuální rozvoj přímo na míru.
Čeká tě velká podpora od tvé vedoucí a individuální rozvoj přímo na míru. U nás se zdokonalíš nejen v komunikaci.
Co získáš spoluprací s námi?
Různorodá pracovní doba
Pracujeme jen od pondělí do pátku a máme několik variant začátku pracovní doby. Díky tomu si lépe zorganizuješ svůj čas. Vyhovuje ti pracovat od 8 hodin, 9 hodin, nebo od 9:30?
Týmové a firemní teambuildingy.
Rádi spolu trávíme čas i mimo práci. Čekají tě pravidelné celofiremní setkání i menší akce přímo asistentského týmu. Jsme nejen kolegové, kteří se na sebe mohou spolehnout, ale také kamarádi.
Vzdělávací akademii pro osobní i profesní rozvoj.
U nás se staneš profesionální/m asistentem/kou. Čeká tě rozvoj znalostí, díky klientům z nejrůznějších odvětví a úkoly nejrůznějšího charakteru. Zakládáme si na profesionální komunikaci a neustále se v ní rozvíjíme.
Podporující a přátelská atmosféra.
Vzájemně se podporujeme, připravujeme si ledové kávy nebo udržujeme výbornou náladu v kanceláři. Skvělá atmosféra panuje nejen mezi námi v týmu, ale také s vedením.
Karierní růst.
Společnost stále rozvíjíme, takže máš-li ambice vést svůj tým a převzít část zodpovědnosti na sebe, pak tě v tom jenom podpoříme.
Různorodá pracovní doba
Pracujeme jen od pondělí do pátku a máme několik variant začátku pracovní doby. Díky tomu si lépe zorganizuješ svůj čas. Vyhovuje ti pracovat od 8 hodin, 9 hodin, nebo od 9:30?
Týmové a firemní teambuildingy.
Rádi spolu trávíme čas i mimo práci. Čekají tě pravidelné celofiremní setkání i menší akce přímo asistentského týmu. Jsme nejen kolegové, kteří se na sebe mohou spolehnout, ale také kamarádi.
Vzdělávací akademii pro osobní i profesní rozvoj.
U nás se staneš profesionální/m asistentem/kou. Čeká tě rozvoj znalostí, díky klientům z nejrůznějších odvětví a úkoly nejrůznějšího charakteru. Zakládáme si na profesionální komunikaci a neustále se v ní rozvíjíme.
Podporující a přátelská atmosféra.
Vzájemně se podporujeme, připravujeme si ledové kávy nebo udržujeme výbornou náladu v kanceláři. Skvělá atmosféra panuje nejen mezi námi v týmu, ale také s vedením.
Karierní růst.
Společnost stále rozvíjíme, takže máš-li ambice vést svůj tým a převzít část zodpovědnosti na sebe, pak tě v tom jenom podpoříme.
Líbí se ti tato pracovní pozice? Skvělé!
Pošli nám svůj životopis a připoj se k nám.
S kým se u nás můžeš potkat
Podívej se na příběhy a zkušenosti možná tvých budoucích kolegů a inspiruj se.
Nejčastější dotazy k práci
Jaký/á bys měl/a být?
Hravě zvládat multitasking, práci ve Wordu a Excelu, orientovat se rychle na internetu. Mít touhu učit se novým věcem a milovat různorodost. Být týmový/á a pečlivý/á. Zvládat komunikaci v angličtině na střední úrovni (B2) a mít zároveň výbornou znalost češtiny. Být zodpovědný/á, určovat si priority a zvládat pracovat samostatně na úkolu.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka?
Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně nebo v centru Litoměřic, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími potřebnými drobnostmi. Také můžeš pracovat z domova na dálku.
Proč s námi?
Služba vznikla před více než 13 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.
Jaká je realita všedních dní?
Po příchodu do práce si uděláš kávu, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit, čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegy. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů.
Jaké nabízíte benefity?
Pěkná finanční odměna, Multisport karta a stravenky v hodnotě 100,-Kč, které je možné využít i v blízké kantýně. Máš možnost si lépe zorganizovat svůj volný čas, díky různým začátkům pracovní doby. Velkým benefitem je naše vzdělávací akademie, která se zaměřuje, jak na profesní, tak na osobní rozvoj. Pořádáme celofiremní akce několikrát do roka. Podpoříme tě týdnem dovolené navíc a dny sickdays pro případ náhlé nemoci.
Jak probíhá zaučení?
Na školení klademe velkou váhu. Dbáme na profesionalitu našich asistentů/tek a proto tě také důkladně zaškolíme. Máme vytvořen školící systém přímo pro nás a díky tomu máš k dispozici sadu videí, manuálů a návodů, kterými procházíš, jak ty potřebuješ. Navíc se k nim můžeš kdykoliv vrátit.
Jaký/á bys měl/a být?
Hravě zvládat multitasking, práci ve Wordu a Excelu, orientovat se rychle na internetu. Mít touhu učit se novým věcem a milovat různorodost. Být týmový/á a pečlivý/á. Zvládat komunikaci v angličtině na střední úrovni (B2) a mít zároveň výbornou znalost češtiny. Být zodpovědný/á, určovat si priority a zvládat pracovat samostatně na úkolu.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka?
Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně nebo v centru Litoměřic, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími potřebnými drobnostmi. Také můžeš pracovat z domova na dálku.
Proč s námi?
Služba vznikla před více než 13 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.
Jaká je realita všedních dní?
Po příchodu do práce si uděláš kávu, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit, čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegy. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů.
Jaké nabízíte benefity?
Pěkná finanční odměna, Multisport karta a stravenky v hodnotě 100,-Kč, které je možné využít i v blízké kantýně. Máš možnost si lépe zorganizovat svůj volný čas, díky různým začátkům pracovní doby. Velkým benefitem je naše vzdělávací akademie, která se zaměřuje, jak na profesní, tak na osobní rozvoj. Pořádáme celofiremní akce několikrát do roka. Podpoříme tě týdnem dovolené navíc a dny sickdays pro případ náhlé nemoci.
Jak probíhá zaučení?
Na školení klademe velkou váhu. Dbáme na profesionalitu našich asistentů/tek a proto tě také důkladně zaškolíme. Máme vytvořen školící systém přímo pro nás a díky tomu máš k dispozici sadu videí, manuálů a návodů, kterými procházíš, jak ty potřebuješ. Navíc se k nim můžeš kdykoliv vrátit.