Virtuální osobní asistent/ka

Virtuální osobní asistent/ka

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohl/a pro klienty udělat a a jak mu pomoci odlehčit od jeho práce. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již více než 13 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Asistentka
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohl/a pro klienty udělat a a jak mu pomoci odlehčit od jeho práce. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již více než 13 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Asistentka
Virtuální osobní asistent/ka

Co dělá virtuální osobní asistent/ka?

Nejčastěji zpracovává hovory zákazníků našich klientů a řeší jejich nejrůznější úkoly. Zajišťuje zákaznický servis pro e-shopy či třeba realitní kanceláře.
Setkává se také s překlady textů z angličtiny nebo tvoří příspěvky na soc. sítě či scénáře do videí. Často také pro klienty vytváří prezentace, tabulky, grafy, spravuje kalendáře klientů, objednává knihy nebo zařizuje vybavení do kanceláře.

Zkrátka v jednu chvíli se u nás můžeš ocitnout na recepci polikliniky, jako asistent/ka ředitele nebo na zákaznické lince realitní kanceláře. U nás se rozhodně nudit nebudeš a naučíš se spoustu nového.

Každý den tě čekají nové výzvy.

U nás se nikdy nudit nebudeš. Práce je dynamická a různorodá. Díky tobě nejsou naši klienti na byznys sami, pomáháš jim s jejich podnikáním, ulehčuješ jim práci.

Podporující a přátelská atmosféra.

U nás najdeš báječný kolektiv a naprosto hvězdný tým. Podporujeme se navzájem a jeden na druhého se můžeme maximálně spolehnout. V týmu hodně spolupracujeme.

Individuální rozvoj přímo na míru.

Čeká tě velká podpora od tvé vedoucí a individuální rozvoj přímo na míru. U nás se zdokonalíš nejen v komunikaci.

Na co se můžeš těšit:

Co získáš spoluprací s námi?

Různorodá pracovní doba

Pracujeme jen od pondělí do pátku a máme několik variant začátku pracovní doby. Díky tomu si lépe zorganizuješ svůj čas. Vyhovuje ti pracovat od 8 hodin, 9 hodin, nebo od 9:30?

Týmové a firemní teambuildingy.

Rádi spolu trávíme čas i mimo práci. Čekají tě pravidelné celofiremní setkání i menší akce přímo asistentského týmu. Jsme nejen kolegové, kteří se na sebe mohou spolehnout, ale také kamarádi.

Vzdělávací akademii pro osobní i profesní rozvoj.

U nás se staneš profesionální/m asistentem/kou. Čeká tě rozvoj znalostí, díky klientům z nejrůznějších odvětví a úkoly nejrůznějšího charakteru. Zakládáme si na profesionální komunikaci a neustále se v ní rozvíjíme.

Podporující a přátelská atmosféra.

Vzájemně se podporujeme, připravujeme si ledové kávy nebo udržujeme výbornou náladu v kanceláři. Skvělá atmosféra panuje nejen mezi námi v týmu, ale také s vedením.

Karierní růst.

Společnost stále rozvíjíme, takže máš-li ambice vést svůj tým a převzít část zodpovědnosti na sebe, pak tě v tom jenom podpoříme.

Různorodá pracovní doba

Pracujeme jen od pondělí do pátku a máme několik variant začátku pracovní doby. Díky tomu si lépe zorganizuješ svůj čas. Vyhovuje ti pracovat od 8 hodin, 9 hodin, nebo od 9:30?

Týmové a firemní teambuildingy.

Rádi spolu trávíme čas i mimo práci. Čekají tě pravidelné celofiremní setkání i menší akce přímo asistentského týmu. Jsme nejen kolegové, kteří se na sebe mohou spolehnout, ale také kamarádi.

Vzdělávací akademii pro osobní i profesní rozvoj.

U nás se staneš profesionální/m asistentem/kou. Čeká tě rozvoj znalostí, díky klientům z nejrůznějších odvětví a úkoly nejrůznějšího charakteru. Zakládáme si na profesionální komunikaci a neustále se v ní rozvíjíme.

Podporující a přátelská atmosféra.

Vzájemně se podporujeme, připravujeme si ledové kávy nebo udržujeme výbornou náladu v kanceláři. Skvělá atmosféra panuje nejen mezi námi v týmu, ale také s vedením.

Karierní růst.

Společnost stále rozvíjíme, takže máš-li ambice vést svůj tým a převzít část zodpovědnosti na sebe, pak tě v tom jenom podpoříme.

Líbí se ti tato pracovní pozice? Skvělé!
Pošli nám svůj životopis a připoj se k nám.

Reference od našich kolegů

S kým se u nás můžeš potkat

Podívej se na příběhy a zkušenosti možná tvých budoucích kolegů a inspiruj se.

Jsem hrdá na to, jaký tým jsme u nás postavili. Jsme spolehliví parťáci pro podnikatele, kteří potřebují z hlavy i kalendáře vymazat rutinu – a mít po boku někoho, kdo za ně vyřeší věci rychle, kvalitně a bez zbytečných otázek.
Petra Vejvodová
Spolumajitelka společnosti Péčeprozákazníky
V Pleximě prodáváme firmám chytrá řešení, která jim šetří čas, peníze a hlavně nervy – od automatizace procesů po využití AI v každodenním fungování. A jsem upřímně pyšný na to, že můžu být součástí firmy, která přináší technologii s lidským rozměrem. Nejde jen o výkon, ale o to, že klientům opravdu pomáháme růst.
Jakub Frýda
obchodník Plexima.io
Nový Prostor pro mě není jen práce – je to každodenní důkaz, že solidarita a lidská důstojnost mají své místo i v dnešní době. A obrovsky si vážím toho, že máme po boku partnery, jako je Channel Partners Holding. Bez jejich podpory bychom těžko zvládli pomáhat v takovém rozsahu. Je skvělé vědět, že v tom nejsme sami.
Kateřina Hrubá
Ředitelka společnosti Nový Prostor
Baví mě obchod, který má smysl. V Energoma to není o tom něco prodat – ale pomoct firmám šetřit, růst a fungovat bez zbytečného plýtvání. A děláme to ve skvělém týmu, který drží při sobě.
Marek Černohorský
Spolumajitel firmy Energoma
Mám ráda obchod a ještě radši mám, když funguje. V Prospirio pomáháme firmám zvyšovat obchodní výsledky – chytře, efektivně a s respektem k jejich reálnému fungování. Ať už jde o tým obchodníků, strategii nebo procesy, vždycky hledáme cesty, jak věci zjednodušit a zefektivnit. Je skvělé být součástí týmu, který opravdu posouvá byznysy dál.
Lucie Fáčová
obchodník Prospirio
Ve firmě jsem začínala jako obchodník v projektu Dotankujtiskárnu.cz. Líbilo se mi hlavně to, že jsem si mohla sama ovlivnit vlastní příjem, a že jsem to byla já, kdo je naplno zodpovědný za to, kolik si vydělám. Vždycky jsem měla ambice mít svůj vlastní tým, což se mi po roce podařilo. Za tu příležitost jsem moc ráda. Dneska mě na práci baví hlavně to, že můžu posouvat lidi v týmu tak, aby si sami vydělali zajímavé peníze a mohli si plnit své sny.
Markéta Dohnalová
manažer projektu Dotankujtiskárnu.cz
FAQ

Nejčastější dotazy k práci

Jaký/á bys měl/a být?

Hravě zvládat multitasking, práci ve Wordu a Excelu, orientovat se rychle na internetu. Mít touhu učit se novým věcem a milovat různorodost. Být týmový/á a pečlivý/á. Zvládat komunikaci v angličtině na střední úrovni (B2) a mít zároveň výbornou znalost češtiny. Být zodpovědný/á, určovat si priority a zvládat pracovat samostatně na úkolu.

Kde sedí virtuální osobní asistent/ka?

Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně nebo v centru Litoměřic, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími potřebnými drobnostmi. Také můžeš pracovat z domova na dálku.

Proč s námi?

Služba vznikla před více než 13 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.

Jaká je realita všedních dní?

Po příchodu do práce si uděláš kávu, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit, čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegy. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů.

Jaké nabízíte benefity?

Pěkná finanční odměna, Multisport karta a stravenky v hodnotě 100,-Kč, které je možné využít i v blízké kantýně. Máš možnost si lépe zorganizovat svůj volný čas, díky různým začátkům pracovní doby. Velkým benefitem je naše vzdělávací akademie, která se zaměřuje, jak na profesní, tak na osobní rozvoj. Pořádáme celofiremní akce několikrát do roka. Podpoříme tě týdnem dovolené navíc a dny sickdays pro případ náhlé nemoci.

Jak probíhá zaučení?

Na školení klademe velkou váhu. Dbáme na profesionalitu našich asistentů/tek a proto tě také důkladně zaškolíme. Máme vytvořen školící systém přímo pro nás a díky tomu máš k dispozici sadu videí, manuálů a návodů, kterými procházíš, jak ty potřebuješ. Navíc se k nim můžeš kdykoliv vrátit.

Jaký/á bys měl/a být?

Hravě zvládat multitasking, práci ve Wordu a Excelu, orientovat se rychle na internetu. Mít touhu učit se novým věcem a milovat různorodost. Být týmový/á a pečlivý/á. Zvládat komunikaci v angličtině na střední úrovni (B2) a mít zároveň výbornou znalost češtiny. Být zodpovědný/á, určovat si priority a zvládat pracovat samostatně na úkolu.

Kde sedí virtuální osobní asistent/ka?

Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně nebo v centru Litoměřic, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími potřebnými drobnostmi. Také můžeš pracovat z domova na dálku.

Proč s námi?

Služba vznikla před více než 13 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.

Jaká je realita všedních dní?

Po příchodu do práce si uděláš kávu, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit, čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegy. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů.

Jaké nabízíte benefity?

Pěkná finanční odměna, Multisport karta a stravenky v hodnotě 100,-Kč, které je možné využít i v blízké kantýně. Máš možnost si lépe zorganizovat svůj volný čas, díky různým začátkům pracovní doby. Velkým benefitem je naše vzdělávací akademie, která se zaměřuje, jak na profesní, tak na osobní rozvoj. Pořádáme celofiremní akce několikrát do roka. Podpoříme tě týdnem dovolené navíc a dny sickdays pro případ náhlé nemoci.

Jak probíhá zaučení?

Na školení klademe velkou váhu. Dbáme na profesionalitu našich asistentů/tek a proto tě také důkladně zaškolíme. Máme vytvořen školící systém přímo pro nás a díky tomu máš k dispozici sadu videí, manuálů a návodů, kterými procházíš, jak ty potřebuješ. Navíc se k nim můžeš kdykoliv vrátit.

Pošli nám svůj životopis

Po zaslání tě budeme kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů. Po telefonu probereme dotazy a zjistíme něco o sobě. Pokud nám to bude vzájemně dávat smysl, domluvíme se na schůzce, ať už osobní nebo online.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Pošli nám svůj životopis

Po zaslání tě budeme kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů. Po telefonu probereme dotazy a zjistíme něco o sobě. Pokud nám to bude vzájemně dávat smysl, domluvíme se na schůzce, ať už osobní nebo online.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.