Virtuální asistenti/tky z firmy PéčeProZákazníky.cz jsou nedílnou součástí našeho holdingu. Služeb virtuálních asistentů využívá mnoho klientů a to hlavně pro jejich samostatnost a výběr úkolů, který dokážou zastat.
Jak vypadá den našich asistentek a bylo by to něco pro vás?
Ráno dělá den
Den asistentů začíná v 8:00, kdy jsou připraveni v našich plně vybavených kanceláří zastat úkoly pro jejich klienty z různých oborů. Virtuální asistenti si nastaví priority na základě potřeb firmy a individuálních požadavků klientů. Hned ráno zkontrolují interní systém a odbaví urgentní věci.
Kolem 10:00 se koná rychlá porada se všemi asistenty, kdy se navzájem informují, na kterých úkolech budou během dne pracovat a případně si navzájem poradí, co a jak odbavit.
Jaké úkoly asistenti dělají?
Díky různorodosti klientů, zastávají asistenti variabilní úkoly. Většinou se týkají administrativních činností jako jsou
- správa kalendáře klientů
- správa sociálních sítí
- obvolání klientů / klientových zákazníků
- zajištění oběda na meeting
- tvorba itineráře na dovolenou
- porovnání konkurence
- objednání nejvýhodnějšího zboží
- reporty
- korektury textu
- překlady do angličtiny
- kontrola webu
- správa zákaznických linek
- obsluha chatbotů
a další..
Hlavním a nejdůležitějším úkolem asistentky je, co nejvíce ulevit svým klientům a ušetřit jim práci.
Bylo by to něco pro vás?
V současné době hledáme virtuální/ho asistentu/tku do našeho týmu v Litoměřicích. Pokud tedy hledáte dynamickou a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit – podívejte se na popis pozice, na to koho hledáme a také na to, co můžeme nabídnout my tobě.
Budu se těšit na Vaše životopisy.
Vaše HR manažerka
Renča