Práce jako virtuální asistent/ka: konec nudě? 🤩

Práce jako virtuální asistent/ka: konec nudě? 🤩

Renáta Miltová
02.12.2022

Časová flexibilita v práci, zajímavé benefity, možnost kariérního růstu, konkurenceschopný plat, volné víkendy a prostředí, ve kterém si najdete nejen kolegy, ale i přátelé. Přesně takhle vypadá práce našich asistentů/tek s dalším výčtem výhod. Jaké to jsou, co si představit pod pojmem virtuální asistenta/tky, jaké jsou jejich nejčastější úkoly a proč byste se k nám měli přidat?

❔Co dělá asistent/ka?

Většina lidí si pod pojmem asistent/ka pravděpodobně představí vaření kávy, obíhání pohledávek od šéfa, zvedání telefonů, vyřizování agendy, nespočetně administrativy, kopírování nebo tisk dokumentů.
Z velké části máte také pravdu – hlavním úkolem jakékoliv asistentky či asistenta je, co nejvíce usnadnit práci svému nadřízenému. Být mu k dispozici, když bude potřeba. Jednotlivé denní tasky se pak mohou lišit od pozice k pozici a vy vlastně přesně nikdy nemůžete tušit, co vás čeká, dokud důkladně nepoznáte práci vašeho nadřízeného a tím i to, s čím budete pomáhat vy. Pak už to ale často bývá pořád stejné.

❔Co dělá virtuální asistentka?

Pod pojmem virtuální si asi domyslíte, že s klientem asistenti/tky nejsou v kontaktu tváří v tvář, ale pomáhájí mu online na dálku. Tím se způsob spolupráce značně liší. Výhodou tedy je, že jedna/jeden virtuální asistent/ka může pracovat i pro větší počet klientů, řešit různé zajímavé situace skrz všechny možné obory a vyhnout se tak rutinním úkolům pořád dokola. Práce a dny, které v ní trávíte, tak nejsou nikdy stejné a vás tak může práce opravdu bavit a to dlouhodobě.

Ve většině případů poskytují virtuální asistentky podporu vedoucím pracovníkům. To může znamenat vedení něčího kalendáře a denního rozvrhu, odpovídání na e-maily i hovory, shromažďování informací o prodejních cílech před schůzkami, tvorbu prezentací či obsahu na sociální sítě a spoustu dalšího. Dále také často zajišťuje zákaznickou linku pro klienty a řeší nejrůznější požadavky. Zkrátka za den pomůže spoustu lidem.

✔️Výhody práce virtuálních asistentek?

Jak už jsme výše naznačili, práce je opravdu různorodá.
Nemusíte se tedy obávat žádné nudy a můžete se posouvat dovednostně dál. Každý klient totiž přináší určité výzvy a nové situace, které vám nedovolí spadnout do rutiny. Asistenti či asistentky práce tak opravdu baví. Velkou výhodou také je časová flexibilita, kdy váš každý den bude vypadat jinak a vaše náplň dne záleží na tom, jak si práci vy sami rozvrhnete. Zde se hodí dovednost multitaskingu. 🙂

❔Proč pracovat právě s námi?

Zaujal vás popis pozice a dokázali byste si představit vykonávat práci virtuální asistentky či asistenta i vy? Přidejte se k nám. Na trhu jsme už pěknou řádku let a práci virtuálních asistentů/tek jsme do České republiky přivedli jako první. Tím jsme mohli nastavit ty nejlepší podmínky jak pro práci asistentů a asistentek, tak pro kvalitu péče pro naše klienty a jejich zákazníky.

📢Nestačí? Podívejte se na celý seznam výhod práce u nás.

  • reálné benefity, díky kterým budete pečovat nejen o naše klienty, ale i o sebe například:
  • týden dovolené navíc po roce spolupráce,
  • sickdays v případně náhle nemoci,
  • zkrácený pracovní den dle vlastního výběru,
  • variabilní pracovní doba, díky které si lépe zorganizuje volný čas
  • možnost pracovat na home office,
  • dogfriendly office, tedy svého psího kamaráda můžete vzít sebou
  • pravidelné odměny,
  • multisport karta na sportovní aktivity i wellness
  • stravenky dotované firmou
  • sleva do e-shopu se sportovním vybavením
  • možnost pronájmu automobilu i pro soukromé účely
  • slevy na firemní výrobky či služby
  • vzdělávání ušité na míru pro každého od opravdových profesionálů
  • jsme parta fajn lidí – může to znít jako klišé ale jsme nejen kolegové, ale hlavně přátelé
  • společné aktivity, abychom se v práci cítili ještě lépe, jako jsou celofiremní akce, společné dny asistentek
  • skvělý tým, který vás vždycky podrží
  • práci, ve které se nikdy nebudete nudit, ale zároveň v ní nejsou přesčasy a z práce i do práce jdete vždy s čistou hlavou.

To zní fajn, ne? Aktuálně hledáme na pobočku do Prahy někoho, kdo se v práci asistenta/tky opravdu našel, hravě zvládá multitasking, domluví se anglicky, hledá v práci různorodost a chce na sobě pracovat.

O celé pozici si můžete přečíst zde a budeme se těšit až se ozvete na chci@karieraunas.cz

Těším se na Vás.

Renča
HR manažerka

Sdílet článek
Facebook
Twitter
LinkedIn
Blog

Další novinky a aktuality

Květnová porada v duchu pálení čarodějnic

Renáta Miltová
30.05.2024
Celý tým Channel Partners Holdingu se sešel na celofiremní poradě, kterou jsme spojili s opékáním buřtů.🔥 Byla to...

Vzhůru do moderní budoucnosti – stěhujeme se do nových kanceláří

Renáta Miltová
19.03.2024
A je to! Jsme na nové adrese. Po několika letech jsme se rozhodli přestěhovat do modernějších prostor, které...